ODDZIAŁ KOTKÓW CZYNNY JEST W GODZINACH 7.30 - 16.30
(dwa dni w tygodniu do 7.30 - 16.00)
Przed godziną 7.30 dzieci zbierają się w innej grupie. Po godzinie 16.00 lub 16.30 dzieci spędzają czas w innej grupie.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA - DZIEŃ AKTYWNOŚCI DZIECKA
(dwa dni w tygodniu do 7.30 - 16.00)
Przed godziną 7.30 dzieci zbierają się w innej grupie. Po godzinie 16.00 lub 16.30 dzieci spędzają czas w innej grupie.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA - DZIEŃ AKTYWNOŚCI DZIECKA
6.00 - 8.00
Schodzenie się dzieci. Zabawy wynikające z własnej aktywności
i potrzeb dziecka, swobodne, inspirowane przez nauczyciela. Zabawy
i ćwiczenia ruchowe. Kontakty indywidualne - rozmowy, obserwacja
(diagnozowanie) zachowań i umiejętności dzieci.
8.00 - 8.30
Ćwiczenia poranne, czynności samoobsługowe, higieniczne porządkowe, dyżury
- przygotowanie do śniadania.
8.30 - 9.00 - śniadanie i realizacja zadań programowych w tym
zakresie.
9.00 - 11.00 - Zabawy integrujące grupę. Projektowanie działań,
poznawanie i doświadczanie, poszukiwanie rozwiązań problemów – realizacja
zadań w ramach podstawy programowej. Zabawy/działania wynikające z
realizacji INNOWACJI PEDAGOGICZNYCH, własnej aktywności i potrzeb
dziecka. Aktywność zbiorowa, w grupach, indywidualna –
inspirowana przez nauczyciela (w budynku i poza
nim)– edukacja dla zdrowia i bezpieczeństwa, edukacja na rzecz zdrowego
odżywiania, obserwacje i zajęcia ekologiczno - przyrodnicze, spacery,
wycieczki. Edukacja matematyczna, językowa, artystyczna
itp. Język NIEMIECKI . Działania diagnostyczno prognostyczne oraz
terapeutyczno kompensacyjne z dziećmi.
11.00 - 11.30 - czynności samoobsługowe, higieniczne
porządkowe, dyżury - przygotowanie do II śniadania.
11.30– 12.00 - II śniadanie i realizacja zadań programowych w tym zakresie.
12.00 – 13.45 - Zabawy wynikające z własnej aktywności i potrzeb
dziecka(w budynku i poza nim): spacery, zabawy ruchowe, zajęcia sportowe,
obserwacje przyrodnicze. Praca terapeutyczno-kompensacyjna z dziećmi. Kontynuowanie
rozpoczętych wcześniej zadań - zgodnie z potrzebami i indywidualnym
tempem pracy dzieci. Głośne czytanie literatury dziecięcej. Edukacja
dwujęzyczna. Odpoczynek/relaksacja/wizualizacja.
13.45 - 14.00 - czynności samoobsługowe, higieniczne porządkowe, dyżury - przygotowanie
do obiadu.
14.00 - 14.30 - Obiad i realizacja zadań
programowych w tym zakresie.
14.30 – 17.00 Zabawy wynikające z własnej aktywności
i potrzeb dziecka (w budynku i w terenie). Praca indywidualna:
rozwijanie specyficznych właściwości psychofizycznych, cech, uzdolnień
i skłonności oraz kompensacyjno-terapeutyczna prowadzona przez
wychowawców. Edukacja dwujęzyczna. Ponadto: zajęcia dodatkowe finansowane przez
Miasto zgodnie z harmonogramem przyjętym na dany rok szkolny. Czynności
samoobsługowe, higieniczne, porządkowe, dyżury. Głośne czytanie literatury
dziecięcej. Zabawy wynikające z własnej aktywności dzieci.
DODATKOWE AKTYWNOŚCI W GRUPIE KOTKÓW
Język angielski -
Język niemiecki -
Gimnastyka -
Zajęcia muzyczne -
Religia
DODATKOWE AKTYWNOŚCI W GRUPIE KOTKÓW
Język angielski -
Język niemiecki -
Gimnastyka -
Zajęcia muzyczne -
Religia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz